Velg forsikringen det gjelder fra listen under for å finne riktig fremgangsmåte og kontaktinformasjon.
Fyll ut skademelding på stedet. Ta gjerne bilder og noter navn på vitner. Meld skade via Tryg Forsikring sin nettside.
Skademeldingen skal sendes inn elektronisk via Tryg Forsikring sin nettside. Du kan også kontakte Tryg på tlf: 55 17 26 69 om du har problemer ved melding av saken.
Meld skade via Tryg Forsikring sin nettside. Du kan også kontakte Tryg på tlf: 55 17 26 69 om du har problem ved melding av saken.
I et nødstilfelle, når du trenger hurtig hjelp/informasjon, kan du kontakte Tryg Alarm på telefon +47 55 17 10 01. Telefonen er betjent hele døgnet året rundt. Dette nummeret er til bruk for deg som er på reise.
Alle styremedlemmer i Lederne har en tjenestereiseforsikring i Europeiske. Denne forsikringen er utvidet til å omfatte reiser for medlemmer og tillitsvalgte som deltar på kongress/ landsmøter, forbundsstyre, kurs, utvalg, konferanser og lignende arrangement i Ledernes regi. Gå til skadeskjema.
Polisenummer: SP557591
Meld skader snarest, innen ett år! Også hvis du er i tvil om skaden gir rett til erstatning. Da får du en ordentlig vurdering og risikerer ikke at saken blir meldt for sent.
Ta kontakt med Ledernes forsikringskontor på telefon 22 54 51 50 eller e-post post@lederneforsikring.no Du vil da få tilsendt riktig skjema som fylles ut og returneres for videre behandling.
Ved dødsfall trenger vi skifte-/uskifteattest i tillegg.
Vi anbefaler deg å laste ned "Bli frisk"-appen: Last ned i App Store Last ned i Google Play Her kan du enkelt sende inn henvisning og bestille behandling. Du kan også bruke appen til legekonsultasjon over video og chat.
Når et forsikringstilfelle er inntruffet er det viktig å melde dette til forsikringsselskapet uten ugrunnet opphold, og senest innen ett år. Hvis du ikke overholder meldefristen, risikerer du at retten til erstatning bortfaller. Ta kontakt om du har spørsmål.
Dette er et samleutrykk for alle krav som skal meldes til forsikringsselskapet.
Avtalenummeret står på ditt forsikringsbevis. Dette finner du ved å logge inn.
Melder du skade elektronisk vil skjemaene etterspørre nødvendig dokumentasjon automatisk. Har du ikke det tilgjengelig kan du avslutte skademeldingen og logge inn og fortsette på et senere tidspunkt.
Er du usikker anbefaler vi at du melder det som har skjedd til forsikringsselskapet. Da får du en konkret vurdering av din sak av en skadebehandler.