Omkostninger
Du kan selv velge om du skal motta fakturaer og forsikringsdokumenter fra oss elektronisk eller per post.
Velger du elektronisk distribusjon betaler du kun kr 84 per år i administrasjonsomkostninger. Ønsker du papirene tilsendt per post betaler du kr 168 per år.
Fra 01.01.2024 endres administrasjonsomkostningene til kr 96 per år og pris for å få tilsendt papirer per post blir kr 192 per år.
Ved elektronisk distribusjon, finner du alt av forsikringsdokumenter under Mine Forsikringer.
Her vil avtalen din være oppdatert og lett tilgjengelig. Det vil si at du ikke lenger trenger å motta forsikringsdokumentene i posten. Når vi legger ut nye forsikringsdokumenter, sender vi en varsling til deg på SMS og/eller e-post.
Ønsker du full elektronisk distribusjon?
Da er det to ting du må gjøre:
- Akseptere elektronisk distribusjon under «Min profil» (Se informasjon nedenfor).
- Du må opprette eFaktura eller avtalegiro i nettbanken din.
Logg deg inn via «Mine Forsikringer» oppe til høyre på siden.
Velg «Min profil» i menyen og aksepter elektroniske dokumenter.
Velg «Godta» for å fullføre valget om elektronisk distribusjon.
Ferdig!